Filmkväll!

Hallå Hallå! :)

Har precis käkat middag (pyttipanna för alla intresserade :P) och ska om ett tag bege mig hem till Tore på filmkväll! Trevligt Trevligt! Var år och dar sedan jag var hemma hos henne så det ska bli roligt! :) Idag har varit en riktigt lugn dag! Jag och Matte sov länge idag! (eller ah, klockan 11 är länge för mig som brukar slå upp ögonen i gryningen vid sisådär halv 9-tiden varje dag ;).. så det var skönt att få sova ut för en ggns skull!) Käkade antagligen det här årets sista julskinksmacka med senap till frukost! Så himla gott, synd att det inte är jul oftare! ;) Åkte hem vid 3-tiden och lyssnade på musik på högsta volym på bussen! Mysigt! Har inte varit hemma på ett par dagar så det är ganska gött att komma hem en sväng, även fast jag åker om typ 2 timmar igen! haha =)

Idag är det sånt där riktigt mysigt vinterväder som jag gillar! Träden är alldeles vita och det är sådär lagom kallt! Jag är inte världens största fan av snön & kylan!
Jag saknar sommaren! :) Jag riktigt längtar tills våren kommer. Tänk vad härligt att kunna slänga in vinterjackan långt in i garderoben och få använda jeansjacka ist! :) Härligt! Men men, det är bara att hålla ut!

Oh btw, nu är nyårsfirandet fixat! Blir till att vara i Kungsbacka och käka middag och ha det trevligt med mina goa vänner och pojkvän! :)

Nu ska jag upp och kolla på "Home Alone"

Hörs i morgon ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0