God jul! :)

Jahopp, så var julafton över för denna ggn! Igår var en mkt mysig dag! :) Klockan 11 var det fika hemma hos morfar med kusinerna och deras familj! Käkade prinsesstårta (eftersom min kära mamma fyller år på julafton :P) pepparkakor och annat gött! Efter ett tag var det julklappsöppning med kusinerna! :) Fick 2 body butter (luktar underbart! :P), ögonskugga, läppglans, body lotion mm!

Sedan hälsade vi på mormor på hemmet en stund och åkte sedan hem och käkade gröt! (inte jag dock. jag avskyr gröt. usch :P) Morfar kom hit på eftermiddagen och klockan 3 var det Kalle Anka som vanligt och julmat vid 6-tiden! Sedan var det julklappsöppning med familjen och morfar! :) Fick asbra grejer! En svart tubklänning, en stickad "vardagsklänning" (för alla som känner mig väl vet ni att jag ääääälskar klänningar :P) en vit kofta, ett partylinne, dolce & gabbana light blue, pengar, smink bla bla :) Blev väldigt nöjd, så tackar tackar! ;) På kvällen blev det film! "Tomten är far till alla barnen" Shit, riktig ångest-film så det blev en hel del kortspel istället! hehe! Somnade vid 1-tiden då jag var helt sanslöst trött efter en mkt lyckad julafton =)

Idag blir det kalkonmiddag hemma hos Matte! Ska bli mysigt! :) Senare på kvällen blir det förfest och utgång! Skojjsigt, skojjsigt (:

Nåja... God jul på er people! Puss och kraaam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0