raindrops falling on my head.. tralalala :)

Halloj! (:

Eftersom jag har fått mycket klagomål från mina nära och kära att jag har inte har skrivit i min blogg på länge så tänkte jag förgylla eran dag med några rader! ;) Hoppas ni blir glada nu! haha!

Har precis käkat frukost bestående av två knäckebröd med leverpastej och gurka och en tallrik havrefras med fil! (intresseklubben antecknar! :D) Jag är verkligen ingen frukost-människa i vanliga fall! Ofta brukar jag bara käka en frukt på morgonen, dum som jag är! Jag är typen som är illamående när jag vaknar och måste vänta typ 1-2 timmar innan jag överhuvud taget får i mig någonting! Men nog om det ;)

Kom hem från Mattias för en stund sedan! Bussresan kändes otroligt lååååång idag! Satt och läste och lyssnade på musik på hög volym! :) Det var mindre skoj att gå av bussen, då det regnade! Usch och fy! Jag frös som en gris när jag gick uppför backen i shorts (dock med leggings under :D) och en skinnjacka! Idag blir en lugn dag med tv-tittande och myspys i soffan med varm choklad och min bok! :) Kanske att jag orkar gå ut på en promenad senare.. Har blivit lite dålig med det på senaste tiden! Ska försöka tvinga med syrran!

Nu är det ynka 6 dagar kvar till julafton och jag har inga julkänslor för fem öre! Känns jättetråkigt! Visserligen är det svårt att fatta att vi börjar närma oss jul när det regnar ute! BLÄ! Man kan ju alltid hoppas på liiiiite snö på julafton för det vore himla mysigt! :) Jag borde ge mig ut på stan och köpa de sista julklapparna! Den stora frågan är vad jag ska köpa till Mattias! Så fruktansvärt svårt tycker jag! :P

Fick en himla trevlig överraskning när jag öppnade posten förut och såg att jag fått en biobiljett från Ibis! :) Wie!

Nåja! So long flaggstång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0