Shopping!

Hejsan! :)

Usch, jag sitter här och är riktigt trött, och klockan är knappt 8 på en lördagkväll! Jag börjar bli lite av en pensionär! ;) Förstår inte riktigt anledningen till min trötthet då jag sov middag förut :P

Idag var jag och Mattias inne i stan och shoppade! Vi var där riktigt tidigt! Klockan var knappt 11 när vi kom in i nordstan! Det var verkligen jättemkt folk i stan idag! Meningen var att jag skulle hitta en riktigt snygg svart nyårsklänning (och gärna lite halsband, armband och hårgrejer att matcha klänningen med hehe :P) men det fanns ju typ ingenting som föll mig i smaken! Tråkigt! Nåja, fick iaf köpt en bok, så det är ju alltid nåt! Ska in och shoppa med Tore i morgon så då fortsätter jakten på min nyårsklänning! ;) Iaf, efter en lång tids promenerande fram och tillbaks i stan blev vi hungriga och det var dags för lunch! Vi var himla sugen på Mother India, men när vi kom dit insåg vi att det var stängt! Så vi skyndade oss till Jensens ist! Mitt favvoställe ;) Det var himla gott! Kanske lite väl dyrt för att vara lunch, men man lever ju bara en ggn!

Ikväll blir det bio för hela slanten! Ska se "Yes man" klockan 23.15! (blir en sen kväll idag!) Jim Carrey är ju med och då brukar det ju bli roligt! :)

Kan ju berätta om juldagen för alla intresserade! Kvällen började med förfest hemma hos Fia! Det var jag, syrran, orup, frida, madde & johanna! Hade riktigt trevligt! Drack vin, tjötade och sjöng en hel del kareoke! Jag fick hela 9240 poäng på Abbas "Mamma mia" haha! Det ni ;) Efter några timmar styrde vi stegen mot stan! Majoriteten ville gå till Dancing Dingos(något jag kanske inte var överlycklig över då jag varit där en ggn tidigare och inte hade överdrivet roligt :P) Hade faktiskt riktigt roligt! Drack drinkar och dansade en hel del! (inte lika mkt som vanligt då jag kvällen till ära hade på mig en svart tubklänning som insisterade på att åka ner om man inte var tillräckligt uppmärksam! haha!!) Mötte Mattias vi halv 3 och så tog vi taxi hem! Dagen därpå mådde jag inte överdrivet bra! Det krävdes en hel del vatten & sömn, men sedan så mådde jag bra!

Förresten, ni anar inte vad som hände mig på julaftonsmorgonen!! Jossan goes osmart! Jag stod och plattade mitt hår och bad mamma om hjälp! Mamma råkade tappa plattången och jag fångade den av ren reflex och brände mig som faaaan på tummen! Usch, det gjorde ruskigt ont! Det resulterade i att jag under frukosten fick sitta med handen i en bunke med iskallt vatten! Har fått en scary blåsa som jag hoppas försvinner snart!


Jag, julle och syrran på julafton :)
jag, julle och syrran på julafton :)


Ha det gött! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0