Shopping! (igen :P)

Hello ;)

Idag träffade jag Tore i stan för att återigen ta en shoppingrunda på stan! :) Hade betydligt mer tur idag än igår! Jag hittade min nyårsklänning! Det blev en svart spetsklänning från Gina Tricot! Himla söt måste jag säga! ;) Tillsammans med ögonskuggorna jag köpte och mina svarta stiletter kommer det nog bli himla najs! Efter att ha sprungit runt i femtioelva affärer övertalade Tore mig att käka på Mcdonalds! Så en pommes frites och en cola slank ner! Hade väldigt trevligt, alltid lika kul att träffa Tore! Vi var väldigt flamsiga och tramsiga! haha! Garvade gött åt hennes "rhododendron-sås" :D Efter shoppingen åkte jag tillbaks till Matte! Tyvärr gick inte bussen hela vägen hem till honom, så jag fick gå sista biten! Fyfan vad jag frös om fossingarna! (trots att jag hade höga stövlar på mig!) Hade tänkt lägga mig i badet sen och läsa min nya bok! Mysigt!

Som jag nämnde i förra blogginlägget var jag och Matte på bio igår och såg "Yes man" Den var faktiskt riktigt bra! Som vanligt var ju Jim Carrey fruktansvärt rolig så det blev en hel del skratt! ;) Definitivt en film jag kan rekommendera!

Uh, under julen har jag proppat i mig så mkt onyttiga saker! Julmat/julmust/godis/u name it! Så efter nyår hade jag tänkt vara förjävla duktig och skaffa mig ett gymkort! :) Jag har tyvärr aldrig riktigt varit träningstypen! (jo, visserligen spelade jag ju fotboll väldigt länge, men det var ju för hundra år sedan). Jag har alltid varit avundsjuk på människor som orkar gå till gymmet flera ggr i veckan! :P Jag är och förblir en latmask! Men förhoppningsvis ska det bli ändring på det!  Så om ngn känner för att träna med mig är det bara att höra av sig! ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men herregud vilken snygg blogg! Hur fixade du den här??? Jag vill också ha! Du får hjälpa mig efter nyår nångång när vi har tid typ. haha



btw, fan ta er att ni såg yesman! vi som fick nöja oss med 'allt flyter' haha!! Miss you gullet! Stor kram och puss sister

2008-12-29 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0