Fryser!

Tjoho!

Usch vad jag fryser! Var är mina goa tofflor när man behöver dom som mest? :) Har mest legat i soffan hela dagen och kollat på Sex and the city! Min favoritserie ever! Tröttnar aldrig! :) Har även hunnit med att handla lite mat och sådära! Päronen och syrran är ju i London så jag är själv här hemma! :) Tänkte först ta bussen ner, men eftersom jag har slarvat lite med mina långpromenader på senaste tiden bestämde jag mig för att gå ner! Usch, ångrade mig när jag hade gått en bit! Så galet kallt! Synd att mina gosiga tumvantar redan är trasiga =( Men men! Det är ju alltid bra med motion! Men som den latmask jag är tog jag bussen tillbaka! ;)

Nåja, det blev köttbullar och makaroner till middag! Gott (not). Och nu väntar jag på att Tore ska komma hit och sova över :) Har köpt chips och cola! Mumsigt! Ibland får man unna sig! ;)

Hade förresten jättekul när jag var ute me Julle i lördags! :) Dansade dock i lite för höga klackar så hade ont i fötterna dagen därpå!

Usch, inser att jag måste dammsuga hela huset + att jag har en hel hög med disk som väntar på mig! skojjigt värre!

Nåja, Take Care! =)
puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu är vi hemkomna från London!!! känns lite tråkigt att vara tillbaks i vardagen, men gött att få träffa dig igen. Imorrn?? Det var faktiskt varmt i London, i lördags när vi kom dit så var det för varmt för att ha på sig skinnjacka och halsduk!! Har du på dig så lite i Sverige fryser du ihjäl! haha..



du är duktig du som promenerar och står i! heja heja!!

2008-11-18 @ 23:01:08
Postat av: Veroni

hallaaaj du! hade ni kul sen igår??? förlåt för att vi klantade oss så...men hoppas att ni hade kul ändå o spec ORUP!! kramar!!

2008-11-23 @ 15:10:29
Postat av: Veroni

hej! nu får du ta o uppdatera dig igen!! =)vill läsa!

2008-12-08 @ 12:06:45
URL: http://aletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående 'talare'. Skriv igen din dumma sill!!

2008-12-08 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0