Långpromenad

Tjenare! :)

Usch, har sovit så sjukt dåligt inatt! Vaknade sisådär femtioelva gånger och låg klarvaken! Låg ensam med mina tankar och lyssnade på Mattias snarkningar och kunde inte somna om på en bra stund! Inte blev det bättre av att vi hade sett en riktigt läskig skräckfilm precis innan vi gick och la oss, (att jag aldrig lär mig?! :P) så jag kurade ihop mig under täcket och försökte att tänka på allt annat än den läskiga filmen! :) Jag är la för rolig!

Nåja! Vaknade vid 9-tiden och kände mig inte utsövd för fem öre! (Tyvärr är jag inte typen som kan sova mig igenom halva dagen, utan vaknar vanligtvis vid sisådär 8,9-tiden, timmar före alla andra! :P) Som om inte det var illa nog så hade jag huvudvärk! blä! Nåja! Käkade frukost och sedan hämtade morfar och ems mig och så åkte vi och hälsade på mormor! :) Fikade på ett mysigt café efter det och begav oss sedan hemåt! Jag och Ems fick den smarta idéen att vi skulle gå hem från Gråbo! Promenaden tog cirka en timme och gjorde mig riktigt trött! :) Men det är alltid trevligt att umgås med min syster! Så jävla kul för vi har exakt lika dålig humor! haha! Snart blir det potatis och purjolökssoppa och sedan kommer min honey hit! Mysigt!

Är så sjukt shoppingsugen btw! Känner för att köpa ett par riktigt snygga stövlar! (inser dock att jag har alldeles för många skor redan nu!) Är dessutom i stort behov av en vinterjacka!

Längtar till helgen då jag ska ut och partajja med min going Julle! Wie! :) Skojjigt!

Take Care! /Jossan


Kommentarer
Postat av: Söster Wellis

Ääääntligen har du skaffat dig en blogg!! :D jag ska följa den som besatt ;) Love you Jögge <3

2008-11-10 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0