Fredag

Tjoho

Klockan är snart 5 och det är redan mörkt ute! Galet! Kom hem från Tore för en stund sedan. Var där och fikade. Jag köpte med mig cola och Tore bjöd på sockerkaka! Himla gottigt! (: Tyvärr åt jag lite för många bitar (den var ju så himla god) samt hällde i mig en hel del cola, så blev lite smått illamående! hehe! Men men, hade himla trevligt! Satt där och tjötade några timmar, sedan hämtade mammi och ems mig! Nu sitter jag och är riktigt hungrig och väntar på mat! Lax med pressad potatis! Min favorirätt! (: Ikväll ska jag umgås med min kära syster! Vi ska kolla idol (heja alice), snacka massa skit och käka massa onyttigt! :) Senare på kvällen ska jag åka hem till älsk!

I morgon åker hela min familj till London och ingen är mer avundsjuk än jag! :) Jag var ju visserligen där för bara 2 månader sedan så ska la inte klaga! :) Men jag längtar redan tillbaks! London är en så himla mysig stad och shoppingen är grymt rolig! Sen hade det varit jävligt roligt att hälsa på min going Carro med! Men men, det kommer fler tillfällen! I morgon ska jag gå ut med min kusin vitamin Julia! Det ser jag fram emot! =) Är väldigt sugen på att åka till stan och köpa mig en ny partyklänning men känner att jag inte riktigt har råd med det! Synd, för jag är väldigt shoppingsugen!

Usch, är väldigt trött på min frisyr för tillfället! Känner att det snart är dags för ett besök hos frisören för min del! =) Det ska bli ljusare! Himla tjusigt :P Tur iaf att jag har min älskade plattång (som jag använder flitigt) så slipper jag mina greve-lockar (haha, internt skämt)

Nåja, dags att kila!

Take Care!
 
puss







Kommentarer
Postat av: Virre

Hejsan!! loggade precis in på nattstad och såg till min förtjusning att du hade skaffat dig en blogg! YEY!! haha blev glad..nu kan jag följa dig och erat liv på ett lättare sätt! =) nu ska jag bokmärka dig o gå in o kika varje dag =)Puss!!

2008-11-16 @ 13:38:02
URL: http://aletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0