Mysig helg.

Halloj! :)

Jahopp, då var man ny på den här sidan dårå! :) Tänkte ta och inviga min blogg med några rader! ;)

Veckorna bara flyger fram och det är redan November! Herregud, det är knappt så jag hinner med! Sommaren känns fruktansvärt långt borta! :( Känns deprimerande med vinterjacka, vantar och mössa! Jag saknar mina älskade högklackade stiletter och flip flop dojjor! Visserligen är det inte så långt kvar till jul! Och det är ju alltid nåt att se fram emot! Har redan börjat fundera på vad jag skall ge för julklappar till mina nära och kära! Tyvärr är jag ganska fattig så det får bli billiga presenter i år. haha. Nåja! Har inte riktigt kommit på vad jag önskar mig i år men en ny kamera kommer nog stå överst på min önskelista, samt kläder, parfym och presentkort :)

Har haft en riktigt trevlig helg som vanligt! :) En ganska lugn sådan men det kan ju vara gött det med!

I fredags var jag, ems och mammi hemma hos Wickenbergs i Alingsås! Det bjöds på god middag och efterätt! Sjöng en hel del kareoke! Haha! Väldigt skoj om du frågar mig! Sen att jag inte är världsbäst på att sjunga är väl en sak men det är en annan historia! :)

I lördags fikade jag med ems, orup och veronica! Vi satt på ett café i mysiga Haga! Blev mkt tjöt och mkt skratt! Så som det ska vara! ;) Efteråt hämtade min kära pojkvän oss och vi åkte och handlade mat inför kvällen! På menyn stod kyckling, ris och sås! Jag är verkligen superkass på att laga mat så det blev till att laga något lätt! haha! Nåja! På kvällen slappade vi bara. Kollade tv och käkade hur mkt chips som helst! :-) Mums! Kollade på "Min bästa väns bröllop" och somnade sedan i soffan runt 1-tiden! En ganska lugn dag med andra ord! :)

Idag har jag bara slappat i mina mysbyxor hemma och kollat tv! Sitter hemma hos Mattias nu! Tänkte göra mig en kopp te och sedan titta på ngn film! Mysigt! :)

Ha d gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0