Extremt trött!

Herrejisses, klockan är bara halv 9 och jag sitter här och gäspar. Mattias är hemma hos mig och ligger och sover bredvid mig. Vi är så sociala mot varandra. haha. Idag har jag sannerligen inte gjort mycket. Jag har i stort sett sprungit mellan datorn och soffan där jag har suttit och läst! (kanske därför jag är så fruktansvärt seg?)

Är extremt sugen på chips just nu! Mums! Tur för mig att affären ligger sisådär hundra år bort, annars hade jag nog knatat dit och köpt mig en påse! ;) Men näpp, ska vara nyttig och ta mig en knäckemacka med leverpastej och gurka istället. Så det så! :P

I morgon blir det antagligen en fika med goa vän Emma! Varenda gång vi träffas så brukar vi dricka kaffe och äta massor av kakor i äkta vuxenanda. För några veckor sedan var jag och Emil hemma hos Emma. Det var en väldigt solig dag. Vi dukade upp med kaffe, bullar och flera sorters kakor och satt på rad ute på hennes balkong och tjötade och njöt av den underbara vårsolen.Det kändes väldigt pensionärsaktigt av oss. Vilket vi inte kunde låta bli att skratta åt. (; haha.

Nu ska jag övertala Mattias att vi ska kolla film! :)

puss

Kommentarer
Postat av: veronimakaroni

joo men det är ju jättekul ju! Djävulen är dock lite konstig, men roligt när han la ut bajs över en hel bro =) haha ja vissa grejer där är verkligen min humor haha =)

2009-04-15 @ 22:01:15
URL: http://aletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0