Filmkväll

Godmorgon!

Efter två dagars ledighet ska det bli skönt att komma iväg lite granna idag! ! Klockan 12 har jag 2 timmar historia! Som tur är har jag världens snällaste mammi som kör mig till skolan! :) Himla najs! Det är krångligt att åka kommunalt med bussar och tåg och en massa byten!

Igår blev det himla sent! Jag och syster yster kollade på Harry Potter och den vises sten! Fast vi pausade sisådär hela tiden och satt och tjötade! (vi är sånna som inte kan hålla tyst när vi tittar på film, utan sitter och kommenterar filmen hela tiden, vilket andra människor blir galna på. haha :P någon som är likadan?) Nåja! Efter att ha pausat filmen sisådär hundra gånger bestämde vi oss för att stänga av filmen och kolla färdigt någon annan dag! Satt och tjötade om allt och ingenting och vid 1-tiden kändes det som om ögonen gick i kors, så då blev det till att gå och lägga sig!

Förresten, Igår var jag sjukt duktig som inte bara gick en långpromenad på eftermiddagen utan även långpromenad på kvällen! Duktiga Jossan ey! ;)

Jag och Emsan har pratat om en jätterolig idé! Vi har snackat om att åka och plugga engelska i Brighton på höstterminen i år! Det hade verkligen varit grymt roligt att komma iväg lite granna! Ska fundera på detta! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0