Härligt verrö :)

Jag har verkligen sovit som en prinsessa inatt! :P Gick och la mig vid 12-tiden då jag var helt dödstrött och vaknade helt utsövd för en halvtimma sedan! Kan det bero på att jag har världeeeens mysigaste duntäcke som tar upp hela sängen (det täcket har jag skrytit om mååånga ggr i min blogg. haha) och typ 4-5 kuddar? Nåja. Har däremot drömt helt konstiga saker! Bla drömde jag att jag var på dejt med Ben Stiller! haha.

Nu ska jag alldeles strax bege mig ner till bussen och åka in till stan och träffa Sandra! Har stressat i mig min frukost så får la köpa mig en kaffe och en macka lite senare idag, annars lär jag bli hungrig! Går till kvart i 5 idag!

Hörs när jag kommer hem goingar ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0