Huuuungrig

Tjoho! :)

Kom hem från skolan för en stund sedan! Papsen var snäll och hämtade mig! :) Den här dagen har verkligen varit superduperlång. Känns det som iaf!
Vid 10-tiden mötte jag Sandra i stan! Vi köpte kaffe från pressbyrån och satt sedan ute och tjötade på en bänk i typ en timme! Hade trevligt som vanligt, Sandra är himla go! :) Tog sedan tåget till skolan och hade datorkunskap i cirka 2 timmar. Tyvärr hade jag så himla kort rast så hann inte springa bort till affären och köpa mig en macka innan min andra lektion började. Magen kurrade något fruktansvärt då jag hade 2 ½ timmes Samhällskunskap framför mig innan jag kunde åka hem och käka!

Nåja, nu är jag hemma iaf och sitter och väntar på mat! Huuungrig! På menyn står laxpaj. Aldrig ätit det förut men det blir nog bra! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0