Lipsillen Jossan

Vaknade för en lite stund sedan och ska snart bege mig ut i köket och dricka kaffe! Gääääsp! Inatt vaknade jag inte en enda gång på hela natten, vilket är väldigt ovanligt!
Visserligen blev det ganska sent igår, kom väl inte i säng förräns efter 1!  Blev väldigt mycket tv-tittande för min del! Oh, vad sorgligt det första Desperate Housewives avsnittet var! Jag satt med tårar i ögonen typ hela avsnittet! :P Jag har insett att jag har blivit väldigt sentimental på äldre dagar! Jag har väldigt lätt för att gråta till romantiska sorgliga filmer, typ "Broarna i Madison County" och liknande! Och om en film har är ett väldigt lyckligt slut kan jag bli så rörd så jag fäller en liten tår. Haha, jag är väl för rolig! Nåja!

Kollar ut genom fönstret och ser att det regnar lite smått! Orkar man bege sig ut på promenad då? Jag kan tycka det är lite småmysigt med regn! Om man stannar inne såklart ;)

Nu är det dags för frukost!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0