Mums!!

Halloj!

Har käkat världens godaste frukost idag! Ciabatta med Creme Bonjour vitlök och tomatskivor på! Var riktigt mumsigt! Kändes väldigt somrigt och fräscht! :P

Gud vilket underbart väder det är btw! Kanske ingen har missat direkt? ;) Det är nästan så jag vill gå ner till badplatsen som ligger typ 5 min bort och steka lite granna! ;)

Ska åka in till stan med Lindberg om ett tag så får hoppa in i duschen och sedan börja göra mig iordning! Hon ska köpa kläder och jag ska vara med som smakråd! Jag har tyvärr inte råd att unna mig ett klädesplagg! Åh förresten, hittade mina supersnygga studentskor! Vita/guldiga högklackade stiletter! Tänkte ha på mig dom ikväll! Blir grillning hos Lindberg med syrran, orup, hanna och emil! Sedan ska vi till Trädgårn och dansa!
Hoppas ni får en superbra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0