Musik

Godmorgon!

Snart blir det morgonpromenad innan frukost! Hurtigt värre Jossan :P

Sitter och lyssnar på Abba och shejkar loss i mitt rum ;) Jag har insett att viss typ av musik inte går att tröttna på! Abba är ett stort exempel på detta. Jag älskar tex S.O.S! Vilka är era favoriter? ;) Mamma Mia-filmen var grymt bra! Var och såg den med min kära vän Carro i somras, och vi satt med ett stort leende genom hela filmen! Givetvis kunde man inte låta bli att nynna lite för sig själv. haha ;) Hur som helst! Annan musik jag aldrig tröttnar på är Hardcore Superstar, Nationalteatern (som typ bara jag, matte och emsan gillar :P) och Millencolin! Ganska lustigt egentligen! Annat är det med annan musik som man kan lyssna på 5 ggr och så får man sår i öronen!

Hörs senare :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0