Mysig fredag!

Tjenare Tjenare!

Sitter här och är lite småtrött och inser att jag alldeles strax måste styra stegen mot soffan och ta fram min samhällsbok och plugga inför provet på tisdag! 
Snart kommer morfar hem till oss och ska fika med mig och Emsan! :) Ska bli mysigt! Senare på kvällen blir det fördelsedagsfest hos en kompis! Är så glad att våren äntligen är här för det betyder att jag kan ha på mig mina höööga kilklackar från Replay ikväll tillsammans med en svart spetsklänning. Nice huh? ;) haha.

Igår var en riktigt rolig dag! Jag träffade Tore vid 4-tiden i Lerum och så satte vi oss och käkade kebabtallrik och hinkade cola! Som jag hade längtat efter den kebabtallriken! Mums! Hur som helst, det var jättekul att träffa Tore! Du är förjävla go du gumman! :)
Efter det styrde jag stegen in mot stan och träffade Ems, Oris och Hanna! Blev en jättemysig kväll med mycket tjöt! Så det ska va!

Förresten, jag har tusen miljoner fräknar på g! Då vet man att det snart är sommar :P


Jag njuter av det underbara solskenet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0