Onsdag

Godmorgon!

Sitter här och lyssnar på Hardcore Superstar på hög volym och ska snart bege mig ut i köket och hämta mig lite kaffe! ;)

Gårdagen var riktigt trevlig! Började dagen med min powerwalk. Syrran skulle jobba, så det blev till att ta med sig min mp3! Gick ut redan vid halv 8 då jag var tvungen att plugga innan jag åkte till skolan! Jag tar alltid på mig för tjocka kläder, som resulterar att jag halvt svettas ihjäl på köpet. Att gå ut i t-shirt klockan halv 8 på morgonen känns dock lite väl osmart? :P Hur som helst! Åkte till skolan vid 12-tiden, köpte kaffe (mums) och hade sedan Datorkunskap! Efter det snackade jag och Sandra om hur gott det vore med en kebabtallrik, och vi intalade varandra att en kan väl inte skada? haha! ;) Sandra är så himla rolig, skrattar alltid gött åt hennes roliga humor! <3

Hade sedan prov i Samhällskunskap och tycker faktiskt att det gick riktigt bra! Hurra! Jag var lite orolig över provet, även fast jag visste att jag hade läst på och hade gjort mitt bästa! Efter det blev det en sväng in till stan där jag träffade Lindbergo! Vi träffas alldeles för sällan! Hade riktigt trevligt med mkt tjöt och skratt :)

Idag ska jag träffa Tore och ta en fika! Ska bli skojjsigt!

Hörs senare idag! Puss.

Kommentarer
Postat av: Emse

Det var en redig promenad vi tog förut du! man känner sig änna frisk och go nu!! :D tjohej.. puss

2009-04-29 @ 10:40:18
URL: http://wellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0