Ont!!!

Fyfan vad ont jag har i min stackars kropp! Känns som jag har träningsvärk. Hm, konstigt?!. Anar att det är pga att jag slet som ett djur med städningen på Ibis i lördags. haha. Shit, jag är verkligen otränad :D Kände mig som en levande död när syrran och jag gick ut på våran dagliga morgonpromenad i morse! :)

I morgon har jag skola efter en veckas påsklov! Kan väl inte påstå att jag är överdrivet taggad kanske. ^^ Ska träffa Sandra en timme innan vi börjar och ta en kaffe! Myspys! Så det blir till att gå upp tidigt imorgon!

Oh, ser fram emot lördag! Tore och jag bestämde oss för att samla ihop ett gäng och grilla! Skojjigt värre! Jag är verkligen glaaaad att sommaren snart är här! Seriöst, finns det ngt godare än grillat kött med potatis och tzatziki? :) På tal om sommaren så måste jag ut och köpa mig en tunnare jacka! Jag höll på att dö av värmeslag när jag knatade runt i min röda tjocka jacka imorse! Är sugen på att köpa mig en snygg jeansjacka, men tyvärr är jag något pank. suck suck.

Nu ska jag käka lite melon och glo film! :)

Höres imorgon!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0