Promenad :)

Herrejisses vad kass jag har varit på att blogga den senaste tiden. ;) ska bli bättre, jag lovar!

Den här veckan har jag påsklov! Väldigt skönt måste jag säga! Har visserligen inte gjort så mkt! Mest legat i soffan och läst "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson! Himla spännande måste jag säga! Läste "Män som hatar kvinnor" häromveckan! Himla bra bok! :) Så om ni inte har läst dom böckerna, gör det!

Idag är det sånt där underbart vårväder som jag älskar! Jag och syster yster tog en promenad på banvallen förut! Emelie är verkligen min bästa vän! Vi kan prata om exakt allting och ingen kan få mig att garva som henne! Hon har lika värdelös humor som jag! haha! Det blev en svettig promenad! Jag hade gjort misstaget att ta på mig svarta mysbralls och en svart skinnjacka = VAAARMT!

Idag ska jag vara extremt duktig och släpa mig till gymmet med Mattias! Kommer väl antagligen parkera mig på en cykel och kämpa tills jag blir helt högröd i ansiktet! (;

På lördag ska jag jobba! Skojjsigt att jobba samtidigt som Toris :) På kvällen blir det lite partajj hemma hos Sofia och Thomas! Ser jag fram emot!

Ha d bäst people ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0