Regn

Goddagens! :)

Bestämde mig för att ta en liten paus i mitt pluggande (prov imorgon, ni får heja på mig då :P) och skriva ett litet blogginlägg! Idag har jag varit i skolan! Efter historian och Religonen hade jag bara Psykologi kvar! Jag hade 45 minuters håltimma och pluggade och satt och tjötade med Håkan! När psykologin väl skulle börja dök lärararen aldrig upp! Hm, lite störande, jag hade ju kunnat åka hem typ 1 timme tidigare om hon bara hade informerat oss om att lektionen var inställd. Nåja.  Fick skjuts av Håkans kompis Patrik till Lerum där pappa hämtade upp mig! Snällt Snällt! Jag var hungrig som en toook när jag kom hem, och syrran hade gjort riktigt mumsig mat! Laxpasta med grönsaker! Fruktansvärt gott och väldigt nyttigt också för den delen!

Förresten, förut satt jag och syrran och snackade om att vi saknade ett rejält ösregn (ibland är det trots allt lite mysigt när det regnar, även fast jag älskar solsken) och jag sa lite klämkäckt:  "Med risk för att låta som en bonde, men jag tror att naturen behöver lite regn". Då skrattade Ems gott! Haha! Det sjuka är att typ 1 timme senare så började det regna lite smått! Udda va? haha (;

Idag har jag förresten haft himla ont i mitt vänstra öga! Det har känts som om jag har haft ett stort blåmärke inne i ögat, och det har runnit och gjort ont. Börjar undra om jag är allergisk eller nåt? Väldigt udda iaf!

Ikväll blir det till att lägga sig tidigt! Imorgon blir det promenad, plugg och sedan åka till skolan och träffa Sandra en sväng innan lektionen! :) Det har blivit lite av en tradition att köpa kaffe och tjöta innan lektionen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0