Rolig kommentar :)

Åh herrejisses vad jag är mätt! Har käkat på tok för mkt chips och dip! (himmelskt gott, men ack så mättande) Men är det fredag så är det ;)

I morgon ska jag och Mattias pallra oss iväg på en morgonpromenad innan frukost! Hans område har helt fruktansvärda promenadvägar! (hemma hos mig är det jättemysigt att promenera, med inte en endaste backe :P) Massa branta backar som gör även den hurtigaste människa trött! För några veckor sedan höll jag på att tuppa av då jag dagen till ära hade tagit på mig en supertjock jacka samtidigt som solen gassade rejält. Jag stannade cirka hundrafemtio gånger och pustade medan Mattias låg ett antal meter framför mig! Nåja. Jag kom fram tillslut iaf. hähä. I morgon ska jag dock vara lite smart och ha med mig en liten vattenflaska!

Förresten, måste bara dela med mig av en grymt rolig kommentar som lockade till mkt skratt häromdagen!

"Du vet där ringaren i Notre Dame bodde, i Louvren?"

Jag älskar sånna klockrena kommentarer! Vanligtvis är det jag som brukar bjuda på de mest iq-befriade kommentarerna. Hihi.

Nu känner jag mig väldigt trött! Gäsp! Ska lägga mig i sängen och kolla film med Mattias nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0