Skavsår :(

Tjenare! :)

Kom hem från skolan för en liten stund sedan och ska alldeles strax laga käk! Jag är superduper hunrig! På menyn står fiskpinnar och ris, ack så exotiskt! ;)
Den här dagen har varit ganska tråkig! Måndagar är inte min favvodag direkt, jag går i skolan från klockan 14-19.30. Visserligen är inte det så jättemånga timmar men det är jobbigt att vara hemma så sent :P Iaf, historia-lektionen var jättekort! Vi fick i stort sett bara reda på betyget på arbetet vi gjorde! Sedan hade jag en håltimma på typ 1 timma då jag satt och läste min bok. Hade sedan religion och psykologi!

På vägen hem fick jag grymt ont i hälen! Varje steg var som ett litet knivhugg. Hade då fått ett scary skavsår av mina älskade ballerinaskor! Buhu! Fy, gjorde riktigt ont iaf vilket resulterade att jag haltade hela vägen hem.

Imorgon ska jag möta Sandra innan Datorkunskapen! Hon ska kolla skor och jag ska hänga med som smakråd! Tyvärr är jag galet pank så här i slutet av månaden, annars hade jag också shoppat loss! Alla som känner mig väl vet att jag är helt galen i skor, gärna högklackade sådana! ;) Vet inte hur många skor jag äger men det är en hel del!

Nä, nu måste jag göra käk!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0