Soligt värre

Sommaren är definitivt min favoritårstid på hela året! Sol och värme gör varenda kotte lycklig. Men det finns en liten detalj som jag inte tycker om med sommaren! Det faktum att man slår upp ögonen klockan 7 på morgonen, helt klarvaken, och hela rummet är helt ljust! Mitt rum riktigt badar i solsken på morgonkvisten! Vad ska en stackare då göra som redan har svårt att sova? :P Anledningen att jag ger er så väldigt intressant information är för att detta hände mig just denna morgon. Jag låg nog och vred mig i en timme innan jag lyckades somna om! Ja jisses. Jag får la skaffa mig en kolsvart rullgardin eller nåt. Eller bosätta mig i garaget kanske. haha.

Såg förresten Chocolat igår. Väldigt mysig film! Det är ju inte klokt vad Johnny Depp är läcker! Helt otroligt att han lyckas vara snygg i rollen som skiten pirat med dreads I Pirates of the caribbean!

Nu blir det kaffe och knäckemackor med leverpastej och gurka!

Pussheeeej


Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Jag brukar lägga täcket över ögonen, men inte över munnen & näsan (annars kan man ju inte andas.. hehe). o de brukar funkar ganska bra ;-D älskar chocolat filmen, har sett den hur många ggr som helst.. :_D

2009-04-16 @ 12:49:55
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0