Sommarväder

Solen steker i Göteborg och idag har det varit riktigt varmt ute! Så varmt så jag skippade jackan på väg till plugget ;) Efter min lektion hämtade mamma mig och körde mig och Emsan in till stan! :) Vi mötte uppe Kiwi och begav oss sedan in till nordstan och köpte lite godsaker och satte oss i en park och tjötade! Jag älskar verkligen Göteborg på våren/sommaren! En riktig sommarstad! :)

Vet inte riktigt hur planerna för kvällen ser ut men det lutar nog åt att det blir en hemmakväll med lite godis och tv-tittande! Är grymt sugen på att grilla idag! Tänk vad gott det vore med grillat kött, färskpotatis och typ tzatzik! *dreggel* ;) Så lustigt, så fort det blir någolunda varmt kastar man av sig jackan och bara väntar på att det ska bli tillräckligt varmt för att damma av bikinin och lägga sig på en klippa och sola! Men så helt plötsligt kan det regna i x antal veckor! Så typiskt Sverige! ;) Nåja! Det märkts att sommaren är på väg iaf! Underbart!

Ser fram emot imorgon då jag ska träffa en massa kompisar och grilla, dricka bärs, tjöta och spela kubb! ;) Somrigt värre ey?

Ha det så jättebra people!
puss

Kommentarer
Postat av: felicia

hehe okej (;

2009-04-17 @ 17:59:44
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0