Söndag

Godmorgon people! :)

Tänkte snart göra mig en stooor frukost och vira in mig i en filt och kolla Desperate Housewives! Mysigt va?
Ska också plugga som en galning idag då jag har prov på tisdag! Ska försöka pallra mig iväg på en långpromenad i eftermiddag med! Känner att jag behöver komma ut och röra på fläsket! ;) Det börjar bli som en vana att ta på sig mysbrallsen och köra en riktig powerwalk! Tro mig, jag och syrran går inte långsamt när vi tar våra promenader. Vi riktigt springer fram! Nåja!

Gårdagen var riktigt trevlig! Först var det födelsedagsfest hos min gamla granne Emelie som numera bor i stan! Vi satt utte och grillade och tjötade! Det var riktigt trevligt! Fick skjuts till Lerum av Tore och Taimaz vid 22-tiden och tog sedan bussen tillbaks till gamla Gråbo och åkte till Emsans kompis Frida! Blev en riktig tjejkväll med massa tjöt, gapskratt, och rolig musik! (jag har fortfarande den dära konstiga låten på hjärnan!!! *skratt*)

Nä, nu måste jag göra lite mat! Hungrig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: veronica

hej!! läget?? vilka fina bilder du lagt upp! du ser riktigt vår fin ut hörru =) härligt!!! får dra ihop gänget på ett glas på en uteservering snart tycker jag!! puss!

2009-04-26 @ 17:12:11
URL: http://aletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0