Surpuppan

Vaknade för en liten stund sedan och känner mig på dåligt humör :( Känner att jag har varit alldeles för lättirriterad och sur den senaste tiden! Detta ska d bli ändring på! Inget kul att gå runt som en surpuppa juh! :P

Ska alldeles strax tvinga i mig något att äta! Jag är aldrig hungrig på morgonen och käkar helst frukt och dricker te/kaffe men eftersom jag ska vara i skolan till klockan 5 idag känns det bäst att ladda upp med lite käk! :P Kaffet får vänta tills jag träffar Sandra i stan! Sitter och funderar på om jag orkar platta håret och sminka mig eller ej. haha. vilka problem jag har. ;) Nä, skippar nog detta idag. En skönhet klär i allt vettö. ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Sussi.

hihi, jag hittade hit till din blogg :) trevligt att träffa dig i lördags gumman!! måste ses snart igen. Puss

2009-04-14 @ 12:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0