Uh

Uh, vilken natt! Har vaknat femtioelva gånger, drömde hemska mardrömmar om allt och ingenting och vaknade helt genomsvettig för sisådär 30 min sen! Det kanske börjar bli dags att kasta iväg mitt underbara täcke, (för hur underbart mysigt det är så är det väääldigt varmt där under. haha.) och sova enbart med typ lakan eller nåt!

Vägde mig förut och såg att mina promenader och det faktum att jag inte äter godis frukost, middag, kväll har gett resultat! Go Jossan, Go Jossan. Imorgon blir det dock en onyttig dag! ;) (men hey, det är ju helg). Ska träffa min going Tore och så ska vi tjöta över en pizza/kebabtallrik!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är syster! <3

2009-04-24 @ 14:48:27
URL: http://wellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0