Händelserik helg :)

Godmorgon Godmorgon! :)

Sitter här och gäspar och ska strax gå ut på min morgonpromenad! Orkar inte försöka få med mig syrran, hon sover alltid till typ 12-tiden. Så det blir till att ta med mig min mp3 och gå och digga i takt. ;) tss..

Har haft en väldigt rolig helg faktiskt! I fredags var det tjejkväll med Emsan och Oris! Vi är ett förjävla bra team! Haha. "Det är inte påsk, dä ä påsk" Blev en hel del tjöt om allt och ingenting.


 Jag och goingen Oris! :)

Jag och syrran.. Tror vi försöker se vältränade ut. haha ;)

På lördagen gick jag upp tidigt! Skulle jobba på Ibis! 9-16. Sedan gjorde jag mig i ordning och åkte till Mattias och käkade middag! På kvällen var det lite partajj hos Fia och Thomas! Var riktigt roligt! Blev mkt tjöt och dans. :) Kom i säng vid halv 2 efter en mycket rolig kväll!

 
Fia, jag och syster på balkongen :)



Jag och Fia dansar till Rihanna! :)

I söndags var det middag hos morfar! :) Bjöds på mumsig fläskfilé och tårta till efterätt! Var kul att träffa min kusin Sofia som bor i Tyskland och inte är hemma så mycket! Kvällen spenderades i min soffa med min bok "Luftslottet som sprängdes". Jag har fastnat rejält för Stieg Larssons böcker! Superbra! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0