Tankar

Hej Hej!

Sitter här och lyssnar musik på hög volym! Härligt :) Är ganska trött för tillfället. Ska alldeles strax fortsätta plugga (snark), och sedan vid 21 ska jag bänka mig framför tvn och kolla på "Van Veteren". Egentligen är jag sugen på att titta på en Beck-film! Jag älskar verkligen Gunvald. Finns det någon tjej som inte tycker att han är het? :P

Idag har jag mest suttit på altanen, njutit av det underbara vädret (det var dock lite kyligare idag tycker jag. Fast hey, man får vara glad för det lilla :P Vi svenskar är ju inte direkt bortskämda med solen!) och tvingat mig själv att plugga samhäll! Det gick riktigt bra faktiskt, och jag tror att jag kommer klara provet finemang! Ni får hålla tummarna för mig på tisdag dårå!

Sitter och funderar på vad jag ska pyssla med i höst! Jag vill verkligen komma bort från Göteborg. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så ska ju syrran antagligen åka till Brighton och plugga engelska, och det hade ju inte varit helt fel! Jag har funderat på detta ett bra tag och tror att jag ska söka! :)


Äntligen är våren här, så jag kan använda mina fina dojjor! Fina huh? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0