Hårresande läsning. (haha)

Jag älskar verkligen att kolla på gamla kort! Jag och Emelie har suttit och fnissat åt massa gamla roliga kort! :) Man märker att vi verkligen härmar varandras hårfärger (eller om sanningen ska fram är det väl i stort sett jag som brukar härma henne..haha) Nåja! Efter att ha kollat igenom en väldans massa kort kan jag konstatera att jag har nog haft varenda hårfärg som går att ha! Hade kolsvart hår i flera hår, lilabrunt i 8an, rödbrunt, röda slingor (detta var inte så överdrivet lyckat, då slingorna antog en mer orange färg ju längre tiden gick! haha!), mörkbrunt, ljusbrunt och så blont nu då! Herrejisses! Undrar hur mitt stackars hår mår egentligen!

Nåja! Tänkte bjuda på några gamla godingar! ;)


Syster och jag! Kroatien 2005

Jag och Syrran på hennes 21års kalas.
Min 19 års dag!
Min 19-års dag :)

Jag och Fia i Tyskland 2008! Jag har seriöst orange hår! Hur gick det till :D


Ganska nytagen bild på mig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0