Asgarv

Jag fick ett sånt fruktansvärt asgarv när jag var ute och promenerade med Emsan för en stund sedan! Den människan kan verkligen få mig att skratta!
Finns det något härligare än att skratta sig halvt fördärvad? :)


Jag lägger av ett riktigt asgarv (;

Idag är det dubbelavsnitt av Desperate Housewives! Tjoho! Här är en som kommer sitta klistrad framför tvn hela kvällen! Riktigt bra serie! Fast inget slår ju Sex and the city givetvis ;)

Imorgon är jag ledig! Ska unna mig själv en riktig sovmorgon och sedan ha en slappardag i soffan med mysbralls, tofflor och te! Sounds underbart! Ibland är det bra skönt att göra ingenting! På kvällen kommer min boy hit! Myspys!

Ha det underbart people!
Puss


Kommentarer
Postat av: Wellis

Jag giiiillar den bilden på dig! Möhööö :D hihi

2009-04-14 @ 19:59:26
URL: http://wellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0