Rolig utgång!

Ojojoj vilken rolig kväll jag hade igår! :) Kvällen började med en förfest hemma hos mig! Jag, Tore, Henke och Ikonen satt och hinkade öl, käkade massor av chips och tjötade en massa! Var riktigt roligt! Höll på att flabba ihjäl mig vissa stunder. haha! ;) Vid 22-tiden hämtade Tores kille oss och körde mig till Lerum där jag tog tåget in till stan (dom andra skulle dra på fest!) för att möta syrran, oris och anna för en utekväll på trädgårn! Jag och syrran hade missuppfattat tiden ganska rejält så där kunde jag ju stå och vänta på mina friends som inte dök upp! Nåja! Efter cirka 40 min begav vi oss till Trädgårn! Var en händelserik kväll med mycket dans och mycket skratt! :) Blev en hel del öl igår så man är inte på topp idag! Känner mig mest trött så det blir en lugn kväll med mycket tv-tittande!

Idag satt jag på Mcdonalds med Ems och Oris en lång stund och tjötade och drack kaffe! Herrejävlar vad jag tycker om mina bästisar Ems och Oris! Vi har verkligen så fruktansvärt roligt ihop! Trots att vi alla 3 var mycket trötta efter gårdagen satt vi och flamsade och tramsade, precis som vanligt! ;) Roligast av allt var när syrran ramlade av stolen! HAHA! Fick även Ems och Oris att dö av skratt när jag sa massa flummiga saker med Stefan-och-Krister dialekt (ni vet vilken dialekt jag menar ey? Hur som helst är jag grymt duktig på att låta som dom. Vilken talang va? ha ha ha)

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Jag, Orup och Emelie! <3

Jag och Anna på vagnen!

Jag och syrran gillar att dansa! :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA visst hade vi en underbar kväll igår, och en rolig dag idag! hehe, längesen jag skrattade så mycket! hihi! Älskar dig sööötis!!! /sister

2009-04-19 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0