Tisdag

Tjeeenare!

Den här dagen har varit låååång! Åkte in till stan tidigt imorse och träffade Sandra. Vi var på jakt efter ett par dojjor till henne! Jag såg ett par sjukt najsiga svarta gladiator-skor! Vill ha! Såg även en underbar vit klänning från Cubus (en affär som jag vanligtvis aldrig sätter min fot i :P). Jag längtar till fredag, då ska jag gå på en liten shoppingrunda! Ska ju på fest hos Lindberg på lördag, så då måste jag ju ha på mig något fint! Hähä. Hur som helst! Efter shoppingrundan köpte vi en kaffe på Pressbyrån, vilket har blivit lite av en vana för oss två. haha! Eftersom jag var sjukt sugen på kaffe tänkte jag slå på stort och köpa mig en stor! Det skulle jag inte ha gjort! Muggen var hur stor som helst och jag mådde inte överdrivet bra när jag hade hinkat i mig allting. haha. Jag har blivit en riktig kaffedrickare! Förut var jag en riktig te-drickare och ju fruktigare smak, desto godare! Nu tycker jag det är på tok för sött! Hjälp, jag börjar bli vuxen! Det är bara en tidsfråga innan jag slutar dricka cola och kollar på "På spåret" på fredagskvällarna. ^^

Snart kommer sister hem och då ska vi bege oss ut på dagens promenad! Känner mig extremt hurtig numera, beach 2009 here I come! Hähä, tror dock det krävs lite mer än några sketna promenader för att komma i form! :) Hoppas inte mitt skoskav spökar bara! Blir till att ta på mig mina vita gympadojjor!

Vanligtvis brukar jag inte gilla tisdagar för fem öre! Det är fortfarande alldeles för långt kvar till helgen! Men en liten detalj gör mig lycklig mitt i vardagstristessen! Desperate Housewives på 5an klockan 21! Missa inte det gott folk! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här sitter jag och häckar vid datorn när du kollar 'Desperate'.. höhö gött.. jag har aldrig riktigt syltat in mig i den serien alltså.

Jag minns när den var ny och dom gjorde reklam för den på tv och affischer och sånt. Då tänkte jag att 'fan, den ska jag allt se'.. men icke! Jag håller mig till 'Sex and the city'

Najs promenix förut du!!! :) PUSS

2009-04-21 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0