Sommarväder & Glass!

Tjeeenare!

Herrejisses vad varmt det är idag! Jag gjorde tyvärr misstaget att ha på mig svarta leggings, svart klänning, svarta skor och en svart kofta! Behöver jag ens säga att jag var varm? Träffade Tore och satt på en uteservering i Lerum! Var riktigt mysigt! Så himla gött i solen juh! Käkade en kycklingsallad och hinkade i mig en ramlösa! Sedan gick vi och köpte glass! Provade den dära nya Sandwich glassen med krossad choklad! Blev faktiskt lite besviken, var inte alls så mumsig som jag trodde den skulle vara! Jag är tyvärr ingen glassmänniska längre! När jag var liten ääälskade jag glass, ju större glassar, desto bättre! ;) Nu är jag mer för isglass, piggelin har ju alltid varit en höjdare! Är det ngn som minns den dära bananglassen med chokladöverdrag som var formad som en banan?! Vart har den tagit vägen? Godast ever juh! ;)

Höll på att dö av svett på bussen hem! Lerumsbussen är alltid så fruktansvärt varm! Kändes som ansiktet höll på att rinna bort! Fytusan! Väl i Gråbo riktigt kastade jag mig av bussen och skyndade bort till kiosken för att köpa mig en dricka! Den satt fint ;)

Om en stund ska jag hoppa in i duschen och sedan sätta mig ute och försöka läsa färdigt min bok "Luftslottet som sprängdes"  Sedan blire till att laga mat, min tur idag! Ska bjuda familjen på min mycket mumsiga spagetti och köttfärssås!

Puss


Kommentarer
Postat av: Söster

Jag minns den glassen (med ett nöjt leende på läpparna). Den var smarrigmumsfillibabba ju!!

2009-04-29 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0