Hurtiga Jossan

Toodels!

Gud vad jag har varit hurtig idag! Jag gick faktiskt hela vägen ner till Gråbo! Jag hade på mig en klänning och jeansjacka över och jag svettades! :P Riktigt varmt var det, men hey, man ska inte klaga på värmen! Hur som helst, promenaden till Gråbo tog cirka 45 minuter, och jag var riktigt trött när jag kom fram! Sprang och köpte mig en Loka citron direkt när jag kom fram! Mums! Stod och suktade efter cola, men körde på det mer hälsosamma alternativet. Hejja mig! ;)

Har inte träffat Emmis på ett par veckor så det var himla trevligt att ses! Satt och tjötade en stund på hennes altan! Riktigt gött! Emma gjorde mat till oss i form av marinerade kyckligfiléer (muuuums) med pommes frites som vi käkade framför en riktigt sömnrig thriller på tv! Blev dock ingen fika! Som jag nämnde i något inlägg tidigare brukar vi ALLTID fika i mängder när vi ses! ;) Pappi var snäll och hämtade mig på vägen hem från jobbet!

Ikväll blir det filmkväll med min kära syster! Vi tänkte kolla på någon av Harry Potter filmerna! :) Även fast jag nästan känner mig lite för stor för dem filmerna tycker jag att iaf den första är himla mysig! Kvällen till ära tänkte vi köpa lite vundruvor och melon, mumsigt!


 Egobild ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Kul att du skaffat blogg. Härligt med vårväder! Vad duktig du e som promenerar. Ska bli kul att ses på söndag, kram<3

2009-04-16 @ 19:58:28
Postat av: Michelle

Hej!

just nu pågår det en tävling från Topshop i min blogg, där man tävlar om att vinna en kappa från Topshop! Allt du behöver göra är att motivera ditt svar samt länka inlägget i din blogg.

Lycka till!



http://brunettistorstan.blogg.se/2009/april/tavling-fran-topshop-pagar.html

2009-04-16 @ 21:25:31
URL: http://brunettistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0