ändrade planer

Uh, jag är trött och illamående. Kanske inte världens smartaste att käka enbart en apelsin och en banan till frukost :P Ska snart fixa lite käk i form av kyckling i en asgod sås med pasta! Muuums.

Planerna för kvällen har ändrats totalt! Från att sitta vid aspen och grilla så blir det lite förfest hemma hos mig med några friends! Blir nog roligare så, tror man hade frysit ihjäl sisådär framåt kvällskvisten. hähä :) Senare på kvällen ska jag möta upp Emsan, Oris och Anna och så blir det Trädgårn! Skojjsigt.

Ska nog passa på att njuta lite av den underbara solen och sätta mig ute och läsa! Snart är jag färdig med "Luftslottet som sprängdes" Så tråååkigt att det inte finns några fler böcker i serien! Jag var verkligen jätteanti dom böckerna innan jag hade läst dom! Jag är ett stort fan av Marian Keyes böcker som är riktigt må-bra böcker (ni vet när man sitter och läser med ett stort leende på läpparna!), men efter att ha sett filmen "Män som hatar kvinnor" blev jag helt fast i serien! :) Nåja! Jag får la hitta ngn ny bok att förälska mig i :P Någon som har ngt tips på en bra bok?

Ha en bra helg!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0