host host..

WOHO, äntligen är min feber över och idag mår jag faktiskt riktigt bra! :) Förkylningen börjar ge med sig också! Kvar är bara en fruktansvärd scary hosta som gör ont, mkt ont! (plus att jag fortf nyser stup i kvarten! Allgerisk?!)
Efter 2 dagars feber är jag rejält uttråkad! :P Sitter här helt ensam hemma och väntar på att Emsan och päronen ska komma hem så jag får lite sällskap! :P Dom är på middag hos morfar! Jag skulle egentligen hängt med, men kände att det var bäst om jag var hemma och vilade då jag inte kände mig helt kry förut! Nåja!

I morgon ska jag åka till IKEA med Tore! Det ser jag fram emot! Jag älskar verkligen att gå runt där! =) Ser fram emot den dagen jag ska flytta hemifrån och kan gå runt och välja massa möbler och sådant! Nåja, för denna ggn blir det enbart ett påslakan till mitt jätteduntäcke som Matte köpte till mig i julklapp! Tihi. Efter Ikea-besöket blir det fika och sedan bär det av till Matte! Har ju inte träffat honom på ett par dagar nu!

Nä, nu ska jag fortsätta mitt Simpsons-maraton! ;)

Take Care!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0