Klumpeduns!

Tjoho!

Shit, idag är det verkligen glashalt ute! När jag hoppade av bussen och promenerade sista biten till morfar fick jag riktigt balansera för att inte ramla! Och när jag som bäst gick där och koncentrerade mig på att inte ramla, vad tror ni att jag gjorde då? Jo, jag ramlade omkull! Slog i axeln och lite på huvudet! Aj! Och medan jag låg där i en trasslig hög var min första tanke "oj, hoppas ingen såg mig".. hehe, konstig man är! :) Well, det gick bra iaf! Men men, man ska helt enkelt ta det försiktigt när man är ute och promenerar! ;)
När jag kom fram till morfar var syrran redan där! Det bjöds på fiskgratäng & julmust! Mums, morfar kan verkligen sin matlagning! :P
Ikväll blir det till att slappa framför tvn! Jag känner mig galet sömnig.

Igår var jag och Tore på IKEA! Som jag nämnde i förra inlägget älskar jag att strosa runt där! Fick inte köpt spec mkt (är ju visserligen inte överdrivet rik så det var la lika bra!) Nåja! Hittade finfint påslakan & örngott i rött så nu kommer jag sova som en prins! (eller prinsessa kanske? :P) Efter våran lilla shopping var vi hungriga så det blev 2 korv och bröd och en dricka till det, och som dom gottegrisar vi är blev det även chipspåsar för ynka 9 kr! haha.. ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Wellis

höhö, vad slår chips för 9 kr?!??! hihihih... var det lantchips också lr?? har för mig att dom har det på IKEA. Jag vill också dit jöööö.. får skaffa lägenhet och bli rik först! :P

Puss



Ps. Jag hoppas du skriver lika flitigt i din blogg när jag är i Thailand så jag kan följa din vardag! :D Som sagt så kommer jag sakna dig något enormt mycket!!!! Ds.

2009-01-07 @ 19:19:52
URL: http://wellan.blogg.se/
Postat av: Veronica

nämen skit fin blogg jossan!! =) o jag ser att du e grym på att uppdatera ju!! =) nu ska jag börja följa den igen!! =)tack för igår!! =) PUSS!

2009-01-10 @ 10:48:12
URL: http://aletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0