Natten från helvetet..

Ja, fy.. så kan man sannerligen beskriva natten för mig :P.
I går var jag ju som sagt riktigt jävla dålig! Hade snäppet under 39 graders feber och kände mig allmänt mosig i hövvet där jag låg i mysbyxor (one tough cookie brallsen..:P) och alldeles för stor t-shirt framför tvn och tyckte synd om mig själv! ;) Hann se en jävla massa filmer igår! Syrran och jag hade laddat upp med chips, cola & choklad och först ut var "Fullt hus". Lite småknas familjefilm. :P Efter det blev det "Bridget Jones Dagbok 2".. (haha, jag älskar den filmen!) och sist ut var "Ett päron till farsa på semester i Europa"... Efter ett bra tag hade klockan blivit över halv 2 och jag hade fortfarande inte somnat! Låg i sängen och vände och vred på mig, samt fick springa upp flera ggr och dricka vatten/snyta mig! Självklart kunde jag inte somna om när jag vaknade vid halv 9! Tyvärr har jag fortf feber så det blir till att ligga i soffan idag igen..

Om ynka en vecka åker min kära syster yster och Oris till Thailand i hela 2 ½ månad! Jag kommer sakna er till tusen tjajor! :)

Nää, nu är det dags att käka och sedan duscha! (gud vad jag önskar att jag hade ett badkar just nu!)

pusss

Kommentarer
Postat av: Wellan

Jag kommer sakna dig med!!! GÖRmycket :(

2009-01-04 @ 12:32:05
URL: http://wellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0