Powerwalk!

Halloj!

Ujuj, vilken dag! I morse fick jag den briljanta idéen att jag skulle gå ner till Gråbo! Min buss matchade nämligen inte Lerums-bussen så då hade jag fått sitta och vänta i Gråbo i hela 40 minuter, och det orkade jag inte! Så 40 minuter innan bussen skulle gå började jag knata ner till Gråbo! Well, efter ett tag insåg jag att jag var tvungen att öka takten om jag skulle hinna med bussen, och det ville jag verkligen för annars hade jag missat min lektion! :P Det blev en riktig powerwalk (kan jag ju visserligen behöva!) ska jag säga er! Behöver jag säga att jag var helt slut när jag kom fram? Nåja! Då var dagens motion avklarad! haha! :)

Efter 2 ½ timmes Samhällskunskap åkte jag hemåt igen! Väl i Gråbo fick jag sitta och typ frysa rumpan av mig då bussen aldrig kom! Blä! Jag har då inte tur med bussar! :P

Snart blir det käk! Ska bli riktigt gott då jag bara har ätit en tallrik flingor idag! Hungrig!

Ha d gött! ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0