Sjuk.. :(

Tjoho!

Usch och fy! Stackars Josefin har gått och blivit sjuk! Började med att jag gick och nös stup i kvarten under hela gårdagen! Himla knepigt, tänkte jag som varken är allergisk eller kände av minsta tecken på ngn förkylning! Men så kom morgonen och jag hade så vaaaansinnigt ont i halsen och snörvlade! Tänkte först att det kanske varit för kallt i rummet, men så fattade jag att så var inte fallet när jag efter några timmar mådde lika piss. I vilket fall som helst så har jag feber (på en jävla lördag. bajs) snörvlar, hostar, nyser bla bla bla (ni får tåla att jag är en riktig grinolle idag :P) Antingen fryser jag under mitt duntäcke i soffan eller så svettas jag sönder typ ;) Det senare är just nu fallet! Hade varit skönt att hoppa i mjörn just nu och svalka av mig! haha Fast när jag tänker efter blir jag nog ännu sjukare då! :P Emelie är också sjuk så vi går här och hostar ikapp och beklagar oss om hur fruktansvärt synd det är om oss stackars satar ;)
Nåja, nog om det helt enkelt!

Ikväll blir en riktig filmkväll för hela slanten! Kommer en hel del kul på tv så jag ska burra ner mig under mitt ack så mysiga duntäcke och unna mig lite chips och cola (gah, jag som har börjat träna och allt, men är man sjuk så är man :P)

Här kommer förresten lite bilder från nyårsafton ;)


Jag käkar middag ;)

matte, jag och syrran töntar oss! (ovanligt :P)

Oris och Emma! :)

Jag och Oris skrålar som fan! :)

Nää, nu ska jag lägga mig lite framför tvn igen! :)
Ha det gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0