Träning!

Pust och frust, jag är trött! Idag har jag varit himla duktig och tränat med Emma! :P Det var ett ganska så jobbigt pass! (sen att jag är otränad som fasen är en annan historia! haha..) Jag har härmed insett att jag har noll kordinations-förmåga! Alla andra hoppade runt sådär proffsigt! Kändes som jag mest skuttade runt i otakt och fnissade! ^^ Men men, det gick la ganska bra för att vara första ggn! (: haha!

Nu blire myskväll för hela slanten! Ska hoppa i mina gosiga mysbralls och mina tofflor och lägga mig framför tvn lite senare! ;) Har laddat upp med chips (pringles, jummi) och cola! Ganska skönt att vara hemma och slappa, det var längesen nu! =) Ska även hinna med att läsa min roliga bok "När Lucy Sullivan skulle gifta sig"!

Puss på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0