Trött!

Sitter här och är himla trötter så snart blir det till att sova! skönt! :) Fick ju ett sånt underbart mysigt duntäcke och riktigt gosig kudde av Matte i julklapp så det är rena drömmen att gå och lägga sig! ;)
Den här dagen har varit relativt lugn! Låg hemma hos Matte och kollade på film & sedan åkte vi en sväng till gymmet! Var inte överdrivet motiverad denna dag då jag fortfarande hade grym träningsvärk sedan sist vi tränade och dessutom var riktigt trötter! :) Men men, kämpade på iaf, så det kändes bra efteråt ;)
Efter det åkte vi hem till mig och käkade middag. (lax och potatis! mums!) Vi har spenderat kvällen i soffan framför tvn! Kollade på "Dodgeball" en stund (jag älskar Ben stiller. haha!) men tröttnade efter ett tag, så hamnade här! ;)

Btw, jag har nyst som en gaaaalning idag! Orka med en förkylning igen?!

Imorgon ska jag antagligen träffa Tore! Vi ska dela på en vinflaska och tjöta massa skit! Det ser jag fram emot! haha!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0