Fest! ;)

Halloj!

Shit, jag är verkligen otursdrabbad! Ni minns att jag sa att jag ramlade på isen och slog mig häromdagen va? Well, jag har lyckats igen! BLÄ! Det var igår, när jag, ems och mamsen skulle åka till Alingsås och fika då jag slant rejält på våran GLASHALA garageuppfart! Stod där och tjötade med Ems och helt plötsligt låg jag återigen i en hög på marken! Slog i mitt knä riktigt rejält så idag har jag världens största blåmärke (eller det ser mer ut som en scary bula!) på mitt stackars onda knä! Nåja. Nu har jag fått nog av att trilla, så hädanefter ska jag traska runt med benskydd ;)

Igår hade vi avskedsfest för Ems och Oris som åker till Thailand i 2 ½ månader! Vi var ett gött gäng på typ 13 pers! Tjötade, drack vin och käkade alldeles för mkt godis och chips! Hade verkligen jätteroligt! Tack allihopa för en jättekul fest! ;) Jag kommer verkligen sakna Emelie och Oris, men hey, tiden går ju fort!
Här kommer lite bilder från gårdagen!! :)


Jag, Ems och Oris hade grymt svårt att få upp den förbaskade vinflaskan!

Virre, Meddan och jag!


Ingen fest utan dans ;)


Nä, nu ska jag duscha och snart vankas det käk! Lax med pressad potatis! Mums! ;)

Ha d så gött!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0