Skolstart! :)

Hejsan svejsan!

Har precis tryckt i mig middag! Var så hungrig så jag riktigt kastade i mig maten! Kyckling med klyftpotatis stod på menyn denna kväll! Mumsigt värre! ;)

Idag har varit en himla knepig dag! Vaknade upp hemma hos Matte, käkade frukost och vid 1-tiden styrde jag stegen mot Partille! Idag började jag ju Komvux! Lektionen började kl 2 och vid den tiden var det bara jag och en tjej som satt utanför klassrummet och väntade! Ingen kom, och efter ett tag fick vi reda på att vi hade missförstått det hela! Tydligen var det bara lektionen klockan 18 som skulle vara idag! Resten var inställda. Jahopp typ. Hade ingen vidare stor lust att hänga i Partille i typ 4 timmar och jag hann inte åka hem, så jag ringde morfar och åkte dit! :) Käkade middag, kollade tv och hade det allmänt trevligt! Morfar är himla go han! :) Vid 6-tiden var jag tillbaks i Partille! Den lektionen varade bara i 20 ynka minuter! Blev måttligt grinig när jag missade tåget med typ 1 minut, så satt ute i kylan och läste min tidning! :P

Idag har det verkligen ösregnat hela dagen! Suck! Jag är så sjukt avis på Ems och Oris som är i Thailand och har hur varmt som helst! ;) Jag riktigt läääängtar till våren!


Mysig vår-bild på Mjörn! :)

Snart ska jag lägga mig i soffan och sätta på ngn bra film! Kanske Sex and the city filmen! :)

Ha d najs people!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0