Tröttis

Tjoho! :P

Trots att jag börjar klockan 2 idag satte jag klockan på halv 9! Var väldigt svårt att gå upp! Jag riktigt gömde mig under duntäcket och halvt vägrade gå upp, så gött var det! ;) Så nu sitter jag här och gäspar i mina sjukt snygga (haha) "one tough cookie"-pyjamasbralls! :) Ska snart käka lite frukost och sedan börja renskriva min debattartikel! Idag blir det en ganska så sen dag! Skolan slutar klockan halv 8, men som tur är så ska mammi hämta mig! Snällt! =)

Måste boka tid tid hos frisören i veckan hade jag tänkt! Mitt hår börjar få formen av en risbuske, och det gillar jag juh inte! Måste klippa mig med! Men bara topparna denna ggn! Jag vet inte hur många ggr jag har gått till frisören och tänkt ut en riktigt fin frisyr! Har alltid lyckats bli besviken och gått därifrån med tårar i ögonen ;) (haha, kanske inte riiiktigt så illa men ni hajjar min besvikelse kanske? ^^) Men naj, topparna får det bli! Och massa blonda slingor! Himla tjusigt! Var lite inne på färga håret kolsvart (hade det i flera år), men insåg att jag trivs bättre i mitt blonda hår! =)

Nä, dags att kila vidare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0