blåa fötter

Tjoho!

Vilket extremt tråkigt väder det har varit idag! Var hemma hos Emmis en sväng förut! Vi trotsade regnet och gick ut på en långpromenad! Jag var dum nog att ha på mig svarta ballerinaskor, som blev pisseblöta efter en liten stund! Så när vi kom tillbaks till Emma hade mina skor färgat av sig så mina stackars fötter var alldeles blå/svarta! Mkt snyggt. :P Det spelade ingen roll hur mkt jag än tvättade dom, fossingarna förblev svarta. :(
Nåja! Får hoppas att det är fint väder i helgen, hade ju tänkt att grilla!!

Imorgon ska jag till frisören! Ska bli himla skönt att bli av med den fula mörka utväxten! Ska göra mer blonda slingor! Blir nog himla tjusigt ;) Har funderat på att färga håret mörkbrunt/svart, men tror jag struntar i det! Trivs bra som blondin ;)

Förresten, blev himla glad förut! Provade mina gamla jeans som har varit för små jättelänge! Och dom passade perfekt! Woho, typ ;)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Wellan Fransson :P

NEEEEJ, färga inte (jag upprepar: inte!!) håret brunt! Du är en riktig pangpingla i blont hår!



Over and out.

2009-05-07 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0