Deppig.

Usch och fy vilket dålig humör jag är på! Har knappt sovit någonting inatt. Mest stirrat upp i taket och somnat, vaknat 30 min senare, somnat.. ja ni fattar :P Inte blev det bättre av att Puff var otroligt kelsjuk förut och hela tiden skulle lägga sig så nära mig det bara gick! Inte så uppskattat när man försöker sova. haha.

Idag har jag prov (undra hur många gånger jag har sagt det?) men först blir det kaffe med Sandris. Skippar min powerwalk denna morgon! Är inte på humör alls och dessutom regnar det ute! Frågan är om man ska ta sig en kvällspromenix senare idag? Syrran ska ju jobba idag, så blir till att traska ut i min ensamhet då! ;) Iaf, Lycka till Ems (jag vet att du läser det här!) höhö!

Nu ska jag äta frukost! Creme bounjour vitlök med tomat! Me lajk! Och så lite kaffe.

Hörs senare got folk.

Kommentarer
Postat av: Emse

Vad du är go sötis! Ska inte säga just ordet **** :P för det betyder otur, men jag menar det! Hoppas du blir på bättre humör snart. Vill att du ska vara happy!! Älskar dig, det vet du!!!

2009-05-05 @ 10:22:35
URL: http://wellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0