Myskväll

Åh vad jag har sovit underbart gött inatt! Var helt skelögd av trötthet vid 1-tiden och somnade så fort jag la huvudet på kudden, vilket är väldigt ovanligt för lilla mig ;) Kan detta bero på att jag endast sov 2,5 timme natten innan? ^^ Hur som helst, jag var supertrött! Vaknade helt utsövd för en liten stund sedan!

Gårdagen var mysig! Käkade thai-gryta med pasta och bänkade mig sedan framför tvn med ostbågar, chilinötter & cola! Muums! Kollade på en riktig kärleksfilm, "För Evigt" som är ungefär som en askungesaga! Hur som helst, filmen var jättemysig! Ibland är det himla skönt att vara hemma en helg!

Idag ska familjen + gästerna från Linköping åka till Marstrand! Det är ju superfint väder idag igen så då kan man ju inte stanna hemma och dega! :)

Ska köpa mig massa god frukt ikväll (jordgubbar, vindruvor, melon.. muuums) och så blir det en repris av gårdagen med massa tv-tittande!

Hörs senare idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0